Bütün gün evi havalandiriyorum ama camları kapattigim an yine havasız oluyor. Peteklerin üstüne su koyuyorum nemli havlu koyuyorum ne yaparsam yapiyim yinede cam açmadan olmuyor. Şimdi havalar soğudu geceleride odanın camını acamiyoruz bebeğimiz bizim odada soğuk oluyor. Bir fikri olan var mı??? Buhar makineleri felan mi almam lazım bunun için kullanan memnun olan var miiii