defnemira1 Kizlar galiba aptamil israil malıymiş eşim bugun kac eczane gezdi yok sadece bir markette bulmustu oda fahiş fiyata vermişti 380 e ne aldığımızı 500 e almisti bebegim sadece mama iciyor ne yapacam bilmiyorum sizin oralarda nasil kolay bulunuyor mu
Abaegrk defnemira1 geçen hafta 480liraya Migrostan aldık sonra ebebege uğradık orda 1 kilosu 450ye bulduk onu da aldık. Şimdi siz öyle deyince korktum ya bulamazsak diye.
Betulsark E bebekten alıyoruz 1 kg 450lira son 3 haftada aynısı 480’di anlamadım fiyatı dusurmusler galiba tekrardan
Betulsark Betulsark evet aynısını bizde fark ettik 480 çıktı sonra yine 450 indi eşimde inmişken nasıl olsa fiyat çıkacak diye 10 tane stok aldı
Abaegrk Busra3460 ben internetten almaya korkuyorum güvenilir mi orijinal mi geliyor nasıl emin oluyorsunuz. Cesaret edemedim bir türlü
livanurvealpinannesi61 Abaegrk kızım 27 ay mama içti genelde hep İnternetten aldım eczane ve market aşırı pahalı. Oğluma da İnternet alıyorum daha yeni aldım evolvia 3 numara bugün gelir hiçbir sorun yaşamadım.
Busra3460 Abaegrk yani orijinal mi derken bu tartışılır marketten aldığımızın orijinal olduğu kesin mi? Tarihi 2025 tarihli Amazon’dan aldığımın
S_x_w defnemira1 İsrail malı olduğu için değildir hele eczaneler bunu hiç takmaz 😑🙄 büyük ihtimalle fiyata zam gelecektir ondan satmıyorlardır bunu birkaç kez yaşadım kızım mama içerken..bir çok markette e bebekte, jokerde falan var..
livanurvealpinannesi61 S_x_w aptamil çok da kaliteli bir mama değil gereksiz pahalı ya bize doktor en iyisi evolvia demişti 800 gr 332 TL ye aldım aptamil 490 500 TL çok pahalı
livanurvealpinannesi61 defnemira1 başka marka denediniz mi aptamil İsrail ürünü malesef bende almıyorum artık evolvia alıyorum
Abaegrk Busra3460 internet ortamında sahte satıcı çok merdiven altı üretim olabilir diye korktuğum için orijinalliğini sorguluyorum. Güvenilir bir satıcıdan alırsan tabi ki sorun yok ama insan çocuğu söz konusu olunca riske atamıyor. Evet o yüzden eczane ve market daha güvenilir geliyor bana ama kesin orjinal satıyorlar mi orasını tabi ki bilemeyiz sadece merket internet le göre bir tık daha güvenilir