Melekce öncelikle bol sabırlar diliyorum. Sonrasında aynı dertten ben de muzdaribim benim de 2 oğlum 1 kızım var ve kızım 48 günlük inanın bugün ağladım yetemiyorum diye büyük oğlum 13 yaşında ona bile üzülüyorum çünkü yeri geliyor çok kızıyorum bağırıyorum sonrada vicdan yapıyorum😔 bugün bebeğim durmadı kahvaltıyı saat 2 de anca hazırlayabildim. En azından geçici bir sürec lütfen sabret, sabredelim ❤️❤️