Merhaba kızlar bebeğim 3 gün önce 4. Ay aşılarını oldu ana sağlık ocağında o gece ateşi 38.8 kadar çıktı ateş düşürücü verdim o gece çok huysuztu ateşlendiği için huysuz diye düşündüm sonraki günler çok uykusu olduğu halde uyumakta direniyor ve çok huysuzlaşmaya başladı mama yemiyor doğru düzgün sizinde başınızdan bunlar geçtimi geçici bir durum mu uykusu olunca hemen uyuyan çocuk gitti başka çocuk geldi yerine sanki birde aşı olan yerinde hafif şişlik var ne yapmam gerekiyor lütfen cevap