Kızlar bebeğimi emzirme pozisyonuna alınca ufak çaplı bir savaş yaşıyoruz. Ağlıyor memeyi önce alıyor sonra bırakıyor elleriyle kılaklarını çekiyor ve kendini sıkıyor. Bu durumu yaşayan var mı? Meme reddine mi giriyoruz? Yaşayıp çözen tevrübeli biri var mı? 3 aylık olmak üzere bu arada