aydnnn mervemsiiiii doğduğunda birkaç gün taktım, sonrasında zaten istemedi rahatsız oldu, ne eldiven ne şapka hiçbir şey takamıyorum, huysuzlanıyor, çıkarttırıyor
agustosta Hiç takmadım doğdugundan beri taki 2.5 ayına kadar bazen huzursuz oluyor yüzünü yıtabiliyor ve tırnak kesmek için hiç fırsat olmamıştı o zamanlar giydirdim yapamasıjin diye
melegininannesi38 Dolores aslında yanlışmış gerçekten ellerini tanıması bide emzirdigimizde onların eli masaj olarak geçiyormuş
Betulsark Hiç takmadım zaten taksamda cır cır ağlardı başına bile bir şey değince ağlıyor izin vermiyor 😂
sedasayan1111 Betulsark yoksa çocuğum sende mi yada senin mi çocuğun bende 😂😂 yavrum battaniye diyorum ellerini örtüyorum vayyyyy kıymet kopuyor şapka takıyorum basin üşümesin diyorum bir cirliyor sanki ne yaptım 😂 3 ay 27 günlüğüz ama fazla özgür ve dediğim dedik yapısı var beğeniyorum bu hallerini 😂😂
Iremylcnkya07 melegininannesi38 evet bazı anneler aylarca takıyolae anlam veremedim ben ona elini yüzünü ellesin çocuk 😂
yagmurkokusu_ mervemsiiiii takmadım zsten sevmez şapkada takmadım. Şuan çorap giydirsem çıkarıyor. 1 aya donuna kadar çıkaracağa benziyor o kadar rahat yani.
AviL06 mervemsiiiii doğumdan sonra bile eldiven takınca ağlıyordu. Hiç takmadım zaten doğumla birlikte önce dokunma yoluyla dünyayı algılıyorlar. Tırnaklarını da uzadıkça kestim 🥰🌹
seniyirimmisdafaa mervemsiiiii ilk bikac gun taktm sadece. baskada takmadim dokunma hissini engelliyo tirnaklari uzun degilse ve elleri sicaksa bnce sizde oyle yapin
B1elf mervemsiiiii hiç takmadım. Pilli törpü ile yenidoganken tırnaklarını torpuledim sonra makasla kestim zaten büyüyünce temas etmek ve hissetmek çok önemli bebekler için