İyi aksamlar hanımlar oğlumun ilk olarak sesi gitti pekmezle ıhlamurla halletmeye çalıştık geçmedi ana sağlıkta ki doktor aferin verdi bogazi kızarmış diye aferin iyi geldi düzeldi dedik 1 hafta sonra yine aynı şey oldu bu sefer ates te eşlik ediyo iburamin verdi doktor ates için de calpol dolven kullanıyoruz ates Bi anda 38.5 çıkıyor ama inatçı değil düşüyor 3 gün oldu halen Bi düzelme yok bu iburamin en zaman etki eder bilginiz var ki? Ayrıca oğlumun diş etleri kızarmış şişmiş acıyo diyo dudağın iç kısmında aft cikmis bunun için bi öneriniz var mı?