aysel9696 Her kese iyi akşamlar bebeğim 2 ay 18 günlük 5 gündü mama yemiyo biberonu geri itiyo bu günde 2 ay aşısı oldu daha da huzursulaşdı aglıyo yine mama yemiyo bu ayda normal mı iştasızlık olması yaşayan var mı bu durumu