tugbaninpenceresi Arkadaşlar 3 aylık bebeğim var, boynunun altında çok fazla pamukçuk oluyo, akşam banyo yaptırsak sabaha tekrar oluyo ve aşırı derece de tahriş oldu, sadece zeytinyağı sürüyorum o da pek iyi gelmedi, üzülüyorum acıyordur da ne yapabilirim sizce 🙁
tugbaninpenceresi @Deletedmom307 teşekkür ederim sudokremi bir kez denedim boynunun kıvrımlarında beyaz şekilde birikti çok mu sürmüşüm anlamadım onu çıkartırken tekrar tahriş yaparım diye korkup bi daha sürmedim süreyim tekrar o zaman