livanurvealpinannesi61 aynı doktorlar bir arada margarin yiyin, tereyağ değil diyorlardı 🥶 kaç yaşındasınız bilmiyorum ama tıp tarihi bunun gibi çelişkilerle dolu. Bir dönemde ev yoğurtları kötülenmiş, bildiğin bugün hiçbirimizin yüzüne bakmadığı market yoğurtları tavsiye edilirdi. Hatta yedi yaşında bir çocuğum var onun zamanında doktorların söyledikleriyle şimdikiler bile örtüşmüyor. Amacım tıbbı kötülemek değil, ama bu tip konularda tıp bilimi çok fazla çelişti yıllarca. Eminim 10 sene sonra, ya aslında süt zararlı değil ya da ne bileyim tekrar margarin yiyin e dönebilirler.