Hanımlar 3 ay 3 günlük bebeğim var yaklaşık 2 haftayı geçti vücudunda göğüs bölgesinde yuvarlar kızarıklık ve döküntü var. Hem boyun altında, kol altında ve bacaklarda da var. Sürekli nemlendiriyorum Doktor bile egzama olabilir mantar olabilir diyor tam bilgi vermiyor. Kafayı yiyeceğim fotoğrafta yükeleyemiyorum buraya. Bu süreçten geçenler neler yaptınız