bebegimherseyim_ Merhaba bebeğim çok kustuğu için çocuk doktoru bu bölüme yönlendirdi daha önce bebeğini götüren var mı? Çocuk doktorundan farklı nasıl muayene ediyor nasıl yol izliyor
Minelinannesii34 bebegimherseyim_ evet ben götürdüm çeşitli tahlil istiyor farklı bir muayenesi yok aynı ilaçları veriyor ama doz ayarlamasını filan daha iyi yapıyolar sanırım ☺️
bebegimherseyim_ Minelinannesii34 direk randevu alamadım bu bölüme çocuk doktorunun yönlendirmesi lazım dediler çocuk doktorumda gerek yok demişti
Minelinannesii34 bebegimherseyim_ 8 aylıkken gittik evet ilaçlardan sonra gözle görülür şekilde azaldı motılıum ve gaviscon artı bebelac thickener kullandık şuan ilaçları azalttım çok sulu şeyler yediği zaman sadece gaviscon kullanıyoruz kusma sayısı 2-3 e düştü
-kbrklc5 Benim bebeğiminde reflüsü vardı çok fazla çocuk doktoruna gittik,bizim ailemizde mise problemi genetik… bebeğim 10 ay 22 günlük ve hala ilk günlerdeki gibi olmamada kusma sorunu yaşıyoruz…
-kbrklc5 -kbrklc5 Doktor bize 6 aydan sonrada azalabilir 1 yaşından sonrada 2 yaşından sonra da dedi…