Northstar28 Aşıdan sonra bebeğiniz nasıldı ? Benimki çok huysuz uyuyamıyor ve sürekli ağlıyor ama ateşi yok. Normal mi acaba sizde durumlar nasıl oldu aşıdan sonra
almiraozlem Huysuzluk benim bebeğimde de olmuştu.bizde de ateş olmadi ama ben gece de sürekli ölçtüm diyebilirim.her bebekte ateş olmuyor demişti doktorumuz
Snglkargc_0107 Northstar28 evet geçici ama hepsi bizde 4teyiz meme reddi ve uyku sorunumuz var şu an ama geçicek😊