Kızlar oğlum birkaç güne inşallah 3 aylık olacak ama son 1 aydır kaka sorunu yaşıyor. Ikınıyor morarıyor ama asla kakasını yapamıyor, ilk başta 7 gün yapmadı doktora götürdük fitil verdi fitil işe yaradı bayağı bir kaka yaptı. Sonra yine 4-5 gün geçiyor kakasını yapamıyor aynı sorun tekrar ediyor. Doktor çok sık fitil kullanmayın dedi ama 4-5 gün geçince bile öyle bir ağlıyordu ki oğlum kıpkırmızı oluyordu uyuyamıyordu. Böyle olunca son 1 aydır 5 günde bir veya haftada bir fitille kakasını yaptırdık ama sorunu devam ediyor tam 1 ay oldu ya. Bu akşam da öyle bir ağladı ki ne emmek istiyor ne uyumak istiyor durmadan ağladı sadece. Eşimde fitil yapalım böyle olmayacak dedi, fitille yine kakasını yaptı rahatladı yavrum, emdi ve uyudu ardından. Ama bu böyle devam etmez ki. Doktor 10 güne kadar yapmaması normal dedi ama o kadar bekleyemedik öyle bir ağlıyor ki. Benzer bir şey yaşayan var mı lütfen yardımcı olur musunuz ne yapacağımı bilmiyorum artık