Merhaba anneler
Bu ilk anneligim 31 temmuz doğumlu bir oğlum var yani 3 buçuk aylık
Benim bebe hiç uyumuyor ya uyumadigi gibi sürekli gözler kırmızı ovuşturuyor ağlıyor hatta bazen çığlık çığlığa ağlıyor zor şer uyutuyorum yarim saat sonra tık uyanıyor zaten uyutmaya yarım saat harcıyorum yarım saatte uyuduğu zaman uyanınca yine uykusu geliyor vızıklıyo sonra yine uyutmaya çalışıyorum yani bütün günüm bu oğlanı uyutmaya çalışmakla geçiyor biri bana Bi akıl versin nolur 🥲🥹
Not:gaz sancısı yok,açlık hiç yok bol bol emiyor