Deletedmom_117 Kıyamam size ben ya Bir çok yeni erken doğmuş bebek 🥺🥺biz ufacık ağlasa mahvoluyoruz ya onlar 🥺🥺🥺
AEgemm Deletedmom_117 bebeğim erken doğdu ve küvözde yattı bu haber beni çok kötü yapıyor. Yanına her gittiğimizde monitörlere bakardık o makinalar uyarı vermeye başladığında panik olurduk. O kadar önemli makinalar onlar için yavrularımın sesi bile çıkmıyor ki erken olduklarından
Tugba6336 Deletedmom_117 Allah kahrı perişan etsin o zalimleri. Aslında çok üzülüyorum aklımdan bir an çıkmıyor ama diyorum ya Rabbim iyi ki cennetin var. İyi ki vaadettin yerler var. Hz.. Adem in cenneten kovulup ceza için geldiği yer burası. Onlar cennetinde ebedden mutlu olacaklar. Zalimler için de yaşasın cehennem
esrathegulcesmom Deletedmom_117 hepsini alıp bağrıma basasım var. Yüreğim dayanmıyor kahroluyorum. Bu yavruların ahı o alçakları yerle bir etsin inşallah….. bu dünyada cehennemi yaşasınlar.
noluyasanagenemiros Ah ah çok zor. Anneler anestezisiz sezeryan oluyorlarmış. Tez vakitte durur bu lanet savaş😔
Deletedmom_117 noluyasanagenemiros uf uf Allah’ım yardimcilari olsun elimizden bişey gelmiyor malesef😪
Deletedmom_117 AEgemm biz hastanede yattik evimize gelmedik diye neler çektik Şimdi diyorumki Çok şükür halimize 🥺🥺
Tubasahra AEgemm Beni de ah beni de.Yüreğimi yaraladı bu haber hep bana neden bebeğini bıraktın dediklerin de o makineler olmasa belki de yaşamazdı diyordum.Rabbim sen yardım et 🥺🥺🥺
yagmurkokusu_ AEgemm aynısını yaşadık 38 gün boyunca neler yaşadık bezi kendinden büyük diye oturup ağladığımı hatırlıyorum. Oradaki anneler bebekler ne yapacak solunum alması gerekirken onlar bir sedyede civciv yavrusu gibi ölüme terkedilmiş vaziyette bekliyorlar yazık inşallah bu savaş durur o bebekler annelerine kavuşur. Babalar anneler evlatlarını kefenle görmez. Çocuklar babasız annesiz kalmasın.
AEgemm Deletedmom_117 aynen öyle beterin beteri var keşke bu yavruları oradan alabilselerdi başka ülkelere sanırım hepsi melek oldu
AEgemm Tubasahra o makinalardan nefret ederdim içten içe kötü gösterdiği zaman. Oğlum 2 ay oldu çıkalı hala düzenli bir ses duysa korkar hüzünlenir ama ne kadar önemliymiş şimdi anlıyor insan. Rabbim bir daha düşürmesin. Hiç kimseyi düşürmesin
Tubasahra AEgemm Çok şükür atlatmıssınız benim oğlum 3 kızım 5 yaşına giricek.O makinlerin sesi hala kulaklarım da.Kızım solunumu durduğu zaman o makinelerin ne kadar gerekli olduğunu anlamıştım.Rabbim düşmanıma bile yaşatmasın derim.
Aaanneaa Bu görüntü vicdani merhameti olan herkesi mahvetti. Çok zor çok. Allahim iyiki cennet cehennem var. O teröristler için yakındır Allahin azabı. Bizler üstümüze düşeni yapalım o teröristlerin mallarını almayalım lütfen.
AEgemm yagmurkokusu_ ah ben hala atlatamadım bazen ona bakarken ağladığımı farkediyorum yoğunbakımda mikrop kapacak diye maskeyle önlükle kucakladığımız kokusunu kirli diye verdikleri kıyafetlerden aldığımız bebeklerimizden farkları yok daha kötü durumdalar o anneler ne yapsın 😔
huzurluaycicek En cok bu haber beni yıktı, böyle bir zamanda çok utanç verici, 8 milyar insan bir olup 4 bin 700 bebek ve çocuğu kurtaramiyoruz.