Benanneoldum_ nöroloji doktorumuz 1 yaş için anlamlı 1 kelimenin yeterli olacağını söylemişti. Bence henüz zamanı bar, bebeğinizi kimseyle kıyaslamayın. Her bebek kendi zamanını yaşar. Zamanla konuşacağından eminim. Benim kızım bir hafta içerisinde üç farklı kenile öğrendi. Yani yarın bile yeni bişey söyleyebilir size. İlk kelimeleri peşpeşe gelmişti. Sonra aylarda yeni bişey söylemedi. Bence sizde gönlünüzü ferah tutun, zamanla olacaktır hepsi