Derin2108 Zeynep-iremnur1 ıslak mendil kaynaklı olabilir 4 aylığız halen kaynatılmış soğutulmuş su ve pamuk la siliyorum dalin şampuan şişesini boşalttım içine koydum suyu Petek’in üzerinde bekletiyorum ılık oluyor hem hastaneye dışarı nereye gidersem gideyim yanıma alıyorum dene bence
Zeynep-iremnur1 Derin2108 bende ıslak mendil kullanmıyorum canm hiç Hindistan cevizi yağını sulandırıp pamuk mendile döküp siliyorum zaten yine de geçmedi bugün bezi değiştireceğim can bebek alacağım bakalım geçecek mi
Deletedmom323 Zeynep-iremnur1 bende pişik kremlerinin çoğunu kullandım ama geçmemişti molfixti değiştirdim
Armin_14 Zeynep-iremnur1 belki bezden de kaynaklıdır. Çünkü her bebeğin cildi farklı. Sleepyi herkes önerdi mesela ama benim bebeğime yaramadı prima kullanıyoruz şu an
bidunyamutluluk Zeynep-iremnur1 bezdendir o canım ben de molfix denedim aşırı pişik yaptı şuan sleepy kullanıyorm pişik yok ama sızdırıyor. Prima deniycem o da olmazsa e bebekte kendi markası var o iyi diyorlar.
Mhrnsa Zeynep-iremnur1 sudocrem kullanıyorum pisigi önlemek icin. Bebeğim 47 günlük Molfix bez kullanıyoruz bir kere pişik olduk. Islak mendili bıraktık pamuk ve su kullandığımızda beri hiç pişik olmadik
Mak-busem1 Zeynep-iremnur1 Molfiks çok kalın 1 paket çöp oldu benim denemek için almıştım gece sabaha kadar pişik yaptı çocuğumu 2 saatte bir değişmeme rağmen başka bir markayı demelisin yazık bebişe
Derin2108 Zeynep-iremnur1 normal molfix kullanıyordum bende sizin kullandıgınızdan şimdi molfix pure & soft kullanıyorum içerisindeki adete göre pahalı biraz ama çok memnunum
Zeynep-iremnur1 Derin2108 yok canm benimki de normal molfix değildi kremli göstergeli olanından ama eşim molfix alcak bugün gelirken onu deneyeceğim
Ebruky Zeynep-iremnur1 canım ıslak mendilini değiştir veya ıslak mendilleri suyla yıka ayrı bir temiz kaba koy bepantol pişik kremide hem içeriği temiz çok güzel bir pişik kremi çok işe yarıyor ve hemen geçiriyor pudra kullanma daha da kötü olur poposu bebeğinin😇🌸
Zeynep-iremnur1 Ebruky bende öyle yapıyorum zaten canm ıslak mendili yıkayıp ıslak mendil kutusuna koyuyorum ilacı kokusu gidiyor enazından onunla siliyorum bepantol kullanıyorum bir de kantaron yağı iyi geldi
ZeynoEce Zeynep-iremnur1 cnm bezini sık değiştir arada açık bırak havalansın poposu birde ıslak mendil kullanma kaynamıl ılışmış su ve pamukla temizle kurula sudocrem sür birde yediklerine dikkat et asitli şeyler yeme bir süre geçmiş olsun