Kızlar şuan 5 ay 1 haftalık sadece mama aldığı için doktor ek gıdaya geç dedi aşırı mama reddi biberon reddi yaşıyoruz eğer ek gıda vermezsem sma mamayı icmiyo naparsam yapym sadece uyku halinde verebiliyorum şuan pirinç unu maması patates havuç avakado bebek bisküvisi muz yumurta sarısı labne tarzı gidiyoruz acaba çok mu erken bunlar için ? yediği için veriyorum 1 öğün vermedim 2 öğüne acıkır nasılsa mama içer dedim ama yok yinede icmiyo el mecbur kalktım yine avakado pirinç unu verdim yanlış mı yapıyorum