aysegulhumaa kızlar bebeğim 5 aylık 3 aylıkken verem aşısı yapılmıştı şimdi aşı yeri baya şiş mor 2 haftadır böyle bugün daha çok dikkatimi çekti doktora götüreceğim ama aynı şeyi yaşayan var mı bakabilir misiniz neden böyle oldu
Yncatc aysegulhumaa arkdasımında öyle oldu doktor normla dedi bazı bebeklerde oluyor ama siz götürün yinede
Fyzn aysegulhumaa görümcenin bebeginkide öyle oldu zamanla geçti. O yara patladı kan fln geldi ilesti
Sontvbukucu aysegulhumaa biraz fazla kizarmis. Doktora gösterin. Normalde bundan kucuk kizarir ve siser. Sonra iltihap olur kabuk baglar derken 6. Ayi buluyor tamamen iyileşmesi. Ama sizinki cok morarmis. Sikmadiniz degil mi ?
Azra41 aysegulhumaa Bizimde böyle olmuştu 2. Ay aşisinda ebemiz normal dedi geçti sonra zaten 🥰 tuttuğunun işaretiymis bu . Ama siz yine de gotun enfeksiyon falan kapmasin