pasaklisinkukuli xbebegimx evet yaptırdık rota 2-4-6 menenjit 3-5-13_15 aylarda rotanın yan etkisi olmadı menenjit aglatıyor ateş yapıyor
birminnakannesi06 xbebegimx rotarix bexsero nimenrix yaptırdık bexsero ilk doz ateş yaptı ikinci dozda aşı yeri kızardı sertleşti hemşire vuramadı sanırım
mericarda Rotarix yaptırdık 1. Doz yapıldı 2. Doza daha var Menenjit asisina henüz daha karar vermedim emin değilim açıkçası