Nrmnn5308 Dün disime dolgu yaptırdım morfil etkisi gectikten sonra agrı oldu halen daha var aynı seyleri yasayanlar varmı kızlar ne yaptınız agri geciyor mu
MeetJoeBlack Nrmnn5308 ilk zamanlar ağrı olabilir normaldir. Çok derin bir dolgu olabilir veya dolgunuzda yükseklik de olabilir bu da ağrı yapıyor olabilir. Bunun zamanla azalması ve geçmesi beklenir. Eğer azalmazsa geçmezse mutlaka doktorunuzu bilgilendirin.
Nrmnn5308 MeetJoeBlack evet ufak bit yukseklik var gibi belki aliskin olmadigimdan bilmiyorum ama hafif sızlama var dun daha coktu bugun biraz daha az ama yine rahatsiz ediyor insanı