Merhabalar, oglum bir hafta sonra 11 aylik olucak . Kakalarimiz genelde duzenli gidiyor arada bir gün atlamalari oluyordu ama ondada sabah d vitaminin yaninda birkac damla zeytinyagi icirince yapiyordu. Son 1 haftadir bir kabizlik soz konusu. Hatta okadar ki ıkınırken agliyor bazen yapamiyor. Degisik birseyde yemiyor. Bu konuda öneriniz varmidir?