melegininannesi38 ılık suya pekmek koyup içersen sütün artar. Bide anne çayları var onlardan da içebilirsin. Ama abartmadan içmeni öneririm ben abartıp hiperlaktasyon olmuştum. ( mastit gibi şırı süt üretimi, bebek sütü içmeye çalışırken boğazında kalıyordu tazdikli geldiği için) soğuk peçete ile göğüslerimi sakinleştirmeye çalışmıştım günlerce. 🙏🏼 sütünü dikkatli arttır