AviL06 @Guelo
Yerinizde olsam kucağımdan indirmezdim , çünkü bu zamanlar bir daha geri gelmeyecek . Evet zor ama bunu göze almadınız mı hamile kalırken? Doğumdan sonraki ilk 3 ay bebek kendini hala anne karnında hisseder, o yüzden normal kucak istemesi , kendini güvende hissetmek istiyor , dünyaya yeni gelmiş bir yabancı siz dışında kim koruyabilir onu . Ekran konusuna gelirsek , şimdi izletirseniz rahat edersiniz ama ilerde bu rahatınızın acısı çıkar buna emin olun . Gerçi burda öyle anneler görüyorum ki çocuklarının gelişimlerinden bir haberler. Beyin gelişimi için zararlı bir bebeğin beyni 3 yaşına geldiğinde bir yetişkin beyninin %80 ‘ ine ulaşmış olur , sizin bu dönemde ekrana maruz bırakırsanız , gelişimini sekteye uğratmış olursunuz. Sadece dil gelişimi değil , dilde bir sorun yaşamazsınız belki ama zihinsel, bilişsel, sosyal gelişimlerinde akranlarından geri kalabilir . Çocuğunuzu düşünüyorsanız , onun iyiliği için sıfır ekran olmalı .