Hamzaninannesi1411 Merhaba kızlar. Spiral taktıranlar var mı aranızda süreç nasıl ilerliyor. Devlet hastanesinde ücretsiz takılıyormuş. Ebemize sordum rahminin inceliğine kalınlığına göre takarlar dedi nasıl oluyor aydınlatır mısınız bi
elif-dogan06 Hamzaninannesi1411 ben doğumdan 6 ay sonra taktırdım çok acı olur diye düşünüyordum ama olmadı devlet hastanesinde takıldı gittiğim gün
yusuf11 Hamzaninannesi1411 dogumdan 2 ay sonra taktirdim özelde anlatirdigi kadar aci verici bisey degil 5 dklik islem zaten
LaraCroftTombRaider Hamzaninannesi1411 özelde kırkım çıkınca taktırdım, takılırken pek acı olmuyor sonrasında 1 hafta ağrı ve kanama oluyor Normal doğum yapmıştım pek acımadı
Bir-prens-annesiii Hamzaninannesi1411 ben doğumdan 6 buçuk ay sonra taktırdım regl olmamıştım kan verdim gebelik var mı diye baktılar eczaneden de spirali almıştım bir önceki gitmemde markayı yazıp vermişti doktor eczaneden al elinde bulunsun gelirken getir demişti ve 5 dk da takıldı
Hamzaninannesi1411 elif-dogan06 benimde oğlum 14 aylık bende taktırmak istiyorum. Sizin de kontrol ettiler mi rahminizi
Gokturk_ Hamzaninannesi1411 benim oğlum da 14 aylık 3 Ekim de taktırdım canım ( ketem ) de taktılar ücretsiz .Birkaç bilgi aldılar zaten adetimin 3.günüydü en yoğun olduğu gün yani .Test yapma gereği duymadılar o yüzden .Ve rahimin ince kalınlığına bakmıyorlar direk bakır zaten ücretsiz olanı 10 senelik takıyorlar.Çıkıyorsun sonra .Takan kişi bana 1 ay sonra kadın doğuma kontrole git dedi 3 ay da ağır kaldırma özellikle adet zamanları dedi.
yusuf11 Hamzaninannesi1411 adetim 2 yada 3. Gunu gidiliyor ama adet olmadanda taktirabiliyorsunuz özelde devlet hakkinda bi bilgim yok
Hamzaninannesi1411 Gokturk_ anladım canım etkisini gördün mü peki koruyor değil mi. Ha bide direk kadın doğumdan mı sıra aldın
Bir-prens-annesiii Hamzaninannesi1411 evet kadın doğuma randevu alıyorsunuz normalde ellerinde bulunuyormuş benim o gittiğim zaman yokmuş olsaydı o gün kan verip ardından da taktırabilirdim doktor da bir daha ki randevu da eczaneden al elinde bulunsun dedi ki zaten fiyatı da uygun pahalı değil doktor da fiyatı uygun zaten demişti
Miracinannesi52 Hamzaninannesi1411 ben spirali eczaneden alıp gittim ücretsiz takıyorlar sabah erkenden git kan veriyorsun hamile misin diye değilsen takılıyor öğleden sonra zaten
Hamzaninannesi1411 Miracinannesi52 peki nasıl takılıyor doğum yapar gibi bacaklarını ayırıp o sandalyeye mi oturtuyorlar
Miracinannesi52 Hamzaninannesi1411 evet çatala oturuyorsun aparat takıyor oraya aradan vızıırt spirali geçirip takıyo