Kızlar oğlum 17 aylık dün sünnet ettirdik genel anestezi aldı biraz sersemletti doktorumuz tam uyutmadı ameliyattan cıktıktan sonraki ilk iki saat öldük öldük dirildik narkozu atamadı ağlaya ağlaya hastaneyi inletti serumu çıkartmaya çalıştı aşırı zorlandık ama sonrasında iyiydik eve geçtik eve geçtiğimizde anestezi etkisi geçince arada bir pipi diyip pipiyi tutuyordu gece çok rahat uyuduk çok şükür koşturup duruyor evde
Bugün pansumana gittik orada cok ağladı bant çıkartıldı dikiş usulü yapıldı günde 3 kere gazlı beze krem sürüp bezi öyle kapatıyoruz bez değiştirirken aşırı ağlıyor tek sorunumuz bu onun dışında keyfi iyi koşuyor oyun oynuyor inşallah çabuk atlatırız 🙏🏻🙏🏻