Olurmuolurmu Kızlar doğum yapalı 18 gun cıvarı oluyor. Kanamam hala tam bitmedi. Tam bıttı diyorum tekrar başlıyor. Öyle çok çok değil ama var yani. Sizlerin kaç gün sürdü? Normal mi acaba bu kadar surmesı?