Uykusuz-annee Yasemin158 eğer çok aşırı ise gazı kolik derecede biz 4 kez 15 damla kullanıyoruz 6 saatte bir ortaysa 10 damla 3 kez yapabilirsiniz
Rwerdst Yasemin158 ben 8 saatte 1 ×15 damla (45 damla) . Çoook gazı varsa 6 saatte 1 ×15 damla (60 damla) veriyordum. Doktorum öyle demişti. Direk kesiyordu. Ama 5 10 vs verince kesmiyordu
Kubraengin Yasemin158 yok hayır bize iyi gelmişti 3.5 aylık olana kadar öyle kullandık doktorumuz öyle söyledi
zeynep1234 Yasemin158 40 gunlukken kullanmaya basladik suan 55 gunluk ama bize pek faydasi olmadi bitince kullanmicam
2133ayse2133 Yasemin158 oğlum 28 aylık bende kullandm biliyorum ama hatırlamıyorum kaç damla olduğunu 😀 ama etki etmedi bizde ne yazikki