sunflower01 Kizimin saclari yok denecek kadar az Sarışın olduğu için mi bilmiyorum ama kel gibi 😔 sizce büyür mü saçları cok taktim kafama maalesef?!
MinikPandam_ sunflower01 benim kızımın saci da azdi şimdi çoğaldı uzadı yavaş yavaş. Ecowell şampuan kullanin uzatıyor diyorlar biz de ecowell kullanıyoruz
Mikaa1922 Tabiki bebek daha uzanacaktir merak etmeyin. Benimkide fazla killiya dogdugundan beri saclari omuzlarina kadar dusuyor.minicik bedeninde uzun sac bir garip duruyor😂😂