gunessahin herkese merhaba bebem natural bezine geçmek istiyorum çünkü içinde paraben yokmuş ama böyle doğal bezlerin bildiğiniz gibi sızma gibi sorunları oluyor çünkü plastik az içerisinde kullanan var mı, sızma yapıyor mu bezi önerirler mi?
Mikaa1922 Ilk cocukta sadece pampers prima kullanmistim. Cok onem verirdim bebesimin poposuna. Ikinci cocukta Allah ne verdiyse o gun indirimde ne varsa 🤪😂😂
HayatBeniYorma Ben ilk çıktığından beri çocuklarına kullanıyorum sızma zaten olmuyor birde çocuklarımda hiç pişik olmadı düşünebiliyor musun
ceydademir Bence kullan dene kendin gör çünkü bende senin gibiydim kendim görene kadar ikna olmuyorum asla
HayatBeniYorma ceydademir Bebem natural hayat grubun, hayat grupta yıllardır bebek bezi üretiyor zaten yani bu konuda güvenebilirsin