mihriiican Tabii ki de ben tek başıma bakmıyorum burada Kayınvalidem var o en büyük yardımcım aileme gitsem kendi ailem ablalarım yardımcım oluyor ama alerjik bebek ciddi manada tek olan insanlar için daha çok zor Sizin adınızı özür diliyorum şu anda Rabbim yardımcınız olsun büyüdükçe geçiyor diyorlar 1 yaşından sonra inşallah o zamandan sonra daha iyi olur Dua ediyorum🤲