cerenyigit Doğum sonrası bebegimde süt alerjisi çıktı. Süt ürünleri, yumurta, dana eti ve paketli gıdalar yasak. Yüzüm vitaminsizlikten sanırım sivilce doldu hep. Kocaeli izmitte bildiğiniz iyi bir cildiye doktoru var mı acaba 😭
esraerdemtahsin cerenyigit Benim de başıma geldi süt alerjisi dediler vücudunda döküntüler vardı bir sürü irem kullandık hiç biri işe yaramadı emziriyorum kendi sütümden sürdüm hemen soldu lekeler ve her gün banyo hiç bir şampuan sabun kullanmamak gerekiyor yani her belirti süt alerjisi değilmiş diyet yapmak zorunda kalmıştım 20 gün çok zor geçmişti Allah kimseye yaşatmasın
Uykusuz-annee cerenyigit Sut alerjisi testini nasıl yapılıyor bebeklerde ? Bende yaptırmak istiyorum da
hfzhnf cerenyigit Ben İstanbul’da oturuyorum benim bebeğim de aynı şekildeydi bir arkadaşın önerisiyle Metin aydoğan’a getirmiştim ama çok da memnun kalmadım zaten tahlilleri umuttepe’de yapıyor orada da ışıldı diye doktor vardı sanırım o tahlillerini de yapmıştı ben daha sonra Prof Doktor Mahmut da oraya getirdim Şu anda onun takipçisiyim Elhamdülillah 9 aylıyız şu anda süt alerjimiz geçti ama yumurta tahin kuruyemiş vesair bulunur hala devam ediyor ahmut doğru hocayla İnşallah daha iyi olacak diye düşünüyorum Eğer imkanınız varsa götürmenizi tercih ederim ama tamamen özel olduğu için ücretleri bayağı bir yüksek Çünkü ben de çok uğraştım ve benimle hem atopik dermatit egzaması vardı hem alerjikleri bebek hem reflüsü vardı başında hiç geçmeyen bir Konak zaten alerjik bebeklerde bu dörtlü şey genelde bulunuyormuş Rabbim yardımcınız olsun inşallah doktorunuza denk getirsin Rabbim🤲 isterseniz araştırın bir metin aydogani kendisine özel zaten umut tepe görev yapmış ama ayrılmış tahlilleri orada yaptirtiyor ücretsiz
cerenyigit Candy_88 konak ta aysegül hanım söyledi sonra da umuttepe ye gitmeye başladık Işıl eser şimşek
Candy_88 cerenyigit teşekkür ederim..bugün ben de süt ve süt ürünleri diyetine başladım.. inş fayda eder bebeğime
Berna1123 Bebekleriniz ishal mi olmuştu kabız mı kızlar. Geçmeyen kabızlıkla uğraşıyoruz bizde inek sütü alerjisi tanısı kondu
Aryamlinamom Berna1123 kızım ilk başta çok kötü kabız olmuştu sonra ishal oldu bende diyetteyim iki ay olacak hala kanli kaka devam ediyor çok kötü ve zor yıpratıcı bir süreç
cerenyigit Candy_88 bizde geçmeyen mukuslu ishal, derin kanayan pişik , sesli bağırsak hareketleri vardı, diyetteyiz yarası azaldı ama hala var muhtemelen buğdayda yasaklayacak haftaya gittiğimde 🥲
esraerdemtahsin cerenyigit cerenyigit biDe de aynı şikayetler vardı diyet yapınca evet azalıyor ama geçmiyor sütün de kalitesi düşüyor yani bence diyet çok ciddi verilmesi gereken bir karar ama bakmıyorum en ufak şeyden doktorlar süt alerjisi diyor artık anlamadım iyi ki doktoru dinlememişim
cerenyigit esraerdemtahsin ben 2 aydır diyetteyim 85 kilodan 58e düştüm vitaminlerle ayaktayım gerçekten ama feda olsun oğlum için her şey napayım. Kanda ve cilt testinde alerji çıkmıyor ama besinleri kesince belirtiler azalıyor. Bizim kesin yani alerji
cerenyigit esraerdemtahsin Amin inşallah cok teşekkür ederim Allah herkesin yardımcısı olsun bu süreçte
esraerdemtahsin Aryamlinamom aslında sadece kabız ve isal için diyet yapmakta çok sakıncalı değil mi diyet bende yaptım 20 günü zor tamamladım emzirdiğimiz için zaten çok vitamin kaybediyoruz