acemiann Kzlar ben de 15 gün önce taktım çok korkuyorum 2 yöntem düşünüyorum kesinlikle söylemek istedim düzenli kontrolleriniz yapın ilk ay özellikle kayma riski yüksek 😫
basakhanim34 acemiann 1 sene boyunca kontrole gitmemiş mi? Bunu taktıranın 3 ayda bir kontrole gitmeyi göze alması gerekiyor. Vakit ayıramayanlrın hapa geçmesi lazım
Alpyigit3434 bbbnnndzf kontrole gittinizmi benimde 9 ay oluyor bugün sezeryan dikiş yerlerimin üstü ağrıyor spiralfenmi yoksa dikişlerdenmi ya tereddüt ediyorum
Alpyigit3434 bbbnnndzf kasıklarm şişmiş ağrıda oluyor arada bi 15 gün önce fittim yerindeyd acaba spiralden mi yoksa normal ağrımıfır