Senay- 2 kere muayeneye gittim 2 doktorda benim için en iyisinin spiral olduğunun, düzenli muayenelere gidersem herhangi bir sıkıntı çıkmayacağının güvencesini verdiler , çok şükür bir sikintim çıkmadı inşallah hiç çıkmaz da
Spiral ile hamile kalma vakasınıda çok fazla duydum bu arada (hapla, prezervatifle hamile kalan da var bunu da goz ardi etmemek lazim diye dusunuyorum )😬