Merhabalar 2 buçuk aylık bebeğim, ben dışarı çıkacağımız zaman süt sağıp yanıma alıyorum ilk zamanlar 60-90 cc çıkıyordu ama bu aralar 30 cc zor çıkıyor. Gün içerisinde birkaç defa bebeğim göğsüme gelmek istemiyor 5 dk emip ağlamaya kendini itmeye başlıyor bende acaba sütüm mü yetmiyor diye düşündüm doktoruna sordum kilo alımı gayet güzel dedi ama emmek istemiyor ne yapacağımı şaşırdım mama deneyim dedim arada bir veriririm diye düşündüm aç kalmasın diye mamayı da istemiyor midesini bulandırıyor çok stres yapıyorum acaba sütüm var mı yok mu doyuyor mu bilemiyorum sizlerde yaşayan var mı?