Aylinlin canım korkutma kendini, doktor risk almamak için demiş.. biz de yaşadık aynisini, 3 aylıktık o zaman.. kafasında hafif şekil bozukluğu vardı. Bizim doktorumuz da riske atmayalım, bir gidin dedi. Hem bıngıldak hem de kemik yapısı kontrolü için beyin cerrahına gittik, tomografi çektiler, çok şükür bir şey çıkmadı. 9 aylik şuanda bıngıldağı yeni yeni kapanmaya başlamış, lafa şekli de düzeldi 😇