Kızlar selam. Oğlum 3buçuk aylık dün ilk aşıyı nimenrix yaptırdık. Arkadaşımızın dediğine göre bexsero yu haftaya yaptırmamız lazımmış. İki ay sonra da bu iki dozu tekrarlamamız lazımmış. Fakat doktorumuz bize 3 ve 5. ay nimenrix, 13.ay da da bexsero yaptırmamızı söyledi. Sizler nasıl yaptırdınız beni bi aydınlatın lütfen kafamız çok karıştı.