Yagmur_24 ben sizi susturdum gibi bir şey dedim mi?? Aksine
Yagmur_24 ben bu tanıyı kendime koydum bir doktora gitmeme gerek yok
Bunu yazan sizsiniz. O zaman doktor ne diye var? Tıp mı okudunuz? Ya da o doktorlar 6 sene okul, tus, 5 sene uzmanlık niye yapıyor? Yani o kadar saçmalıyorsunuz ki şuan. Süreci anlatıyorum. Öyle ha diyince bile konmuyor tanısı ve bir çok psikolojik veya fizyolojik rahatsızlıkla aynı etkilere sahip olabiliyor. O yüzden çok detaylı inceleniyor. Mesela unutkanım üşengecim vs demişsiniz en basitinden b12 eksikliği olabilir, demir eksikliği olabilir, depresyonda olabilirsiniz veya b12 eksikliğine bağlı psikolojik bir sorun yaşıyor olabilirsiniz. Bunlar en basitleri. Anlatmak istediğim buydu. Yazdıklarınız gerçekten komik. Size cahil derken bu lafınızı kast ettim ve hala lafımın arkasındayım. Benim dehb tanısı almam aylarca sürdü kaldı ki bu süreçte girmediğim test kalmadı. Kafanıza göre gelmişsiniz ben bu tanıyı kendime koydum diyorsunuz. Sizce ne demeliydim? Çok akıllısınız mı? Çok zekisiniz veya çok ileri görüşlüsünüz mü? Gayette yerinde bir kelime kullandım. Madem öyle kafanıza göre kendinize tanı verebiliyorsunuz doktorların doktor olma amacı ne ya da benim o süreçte yaşadıklarımın amacı ne? Gerçekten şuan ağır bir depresyon geçirdiğiniz kanaatinde devam ediyorum. Terbiyesizlik yaptığımı da düşünmüyorum. Yerinde ve doğru bir kelime kullandım sadece. Kendimde olduğunu düşünüyorum vs deseniz gerçekten anlayacağım ama siz diyorsunuz ki ben kendime tanısını koydum. Ne dememi beklediğinizi anlayamadım ya da nasıl görüş beklediğinizi.