Supermom16 Merhaba güzel anneler 🥰 Bebeğim 48 günlük oldu Bursa da yaşıyoruz. Havalar soğudu baya bebeğimi dışarı çıkarmak istiyorum daha hiç çıkarmadım hasta olur diye de korkuyorum. Sizler bebeğinizi gezdiriyor musunuz nasıl yapıyorsunuz? 😊 -
Mnli Supermom16 biz istanbuldayız doktorumuz her gün 15 dk çıkar dedi ama toplum baskısından her gün çıkaramıyorum 😂 güneş varken sitenin bahçesine 15 dk çılarıyorum uzun süreli hiç çıkarmadım
Songul_hamza Supermom16 3 aylık oğlum var usumicek şekilde giydiriyorum daha çok avm leri tercih ediyoruz yada kapalı alanları
emineguder İkibuçuk aylık kızım var bende hasta olucak diye korkuyorum o yüzden sürekli avm geziyoruz 😍😊