Biricigm Fen bilgisi lisans mezunu bi öğretmenim fakat iş bulamıyorm. Nerden iş bulabilirim? Nereyi arayıp iş bulurum bana biraz bilgi verir misiniz lütfen. İşsizim şuan evde durmak istemiyorum. Ücretli öğretmenlik bile çıkmadı yapamıyorum yani. Lütfen yardımcı olun bana. Özellerede başvuruda bulundam hepsi kadromuz tam dedi. Başka seçenek varsa yazar mısınız?
Alerjikrinit Biricigm kurs merkezleriyle başlayın. Maalesef ben küçük bir şehirde bile referans bulup iş bulmuştum. Kurs merkezleri de çok acımasız ücretler veriyor ama bir yerden başlamak lazm. Gelecek sene en azından cv için bir yer olur
babyaksu Şuan çoğu okulun kadrosu tamamlanmıştır ikinci dönem eksikler olabilir iş ilanlarına,okul web sitelerinde ik formlarıyla ve özellikle elden cv vererek basvurabilirsiniz kariyer yenibiriş gibi sitelere bakın bence
Zumra_Fatma Biricigm çocuklara özel ders verebilirsiniz bence ablamda sosyal bilgiler ogretmeni ama suan kpssye hazielaniyor mezun oldu ama mesela 4 5 sinif cocuklara tek sosyal dersiyle degil cok iyi bildigi dersleride turkce olsun matematik olsun veriyor bence sizde oyle yapin
Defnesa Şu an okullarin kadrosu tamdır ama kurslara başvuru yapın önce soru çözümüne yardimci olursunuz zamanla öğrenciler sever ders anlatma tarzınızı begenirlerse derslere girersiniz
GezginPaNDa Biricigm ücretli öğretmenlik başvurusu Ağustos ayında yapılıyor ve maalesef 6-7 bin liralık bu iş için bile yüksek torpiller dönüyor. kolej ve dershaneler öğretmen alımını Nisan ayı gibi görüşme yapar, mayıs ayı gibi sözleşme imzalar. Şimdilik özel ders vermeye çalışın. Sahibinden. Com gibi sitelere özel ders ilanı verin
Mom_122 Maalesef referansıniz olmadan özel okullarda kolejlerde iş bulmak zor umarım gonlunuzden geçtiği gibi olur her şey 🌸
Linaaa90 Biricigm bende fen öğretmeniyim matematik özel ders verebilirsin büyük küçük deme her yere cv bırak kariyer.net gibi iş sitelerinden ilanlara bak canım birde online ders siteleri oluyor öyle bişey yapabilirsin bulunduğun şehir de önemli büyükşehirse imkan daha fazla
Asasu 2.dönem atama olursa bir çok okulda boşluk olacaktır. Cv bırakmayı mutlaka deneyin size geri dönüş olacaktır. Ben de bir öğretmenim özel okul batağına girince çakışmıyor bunu da belirtmek isterim 🙏🏻