AslhanDivarc ben prima premium care kullanıyorun kızım 5 aylık. 2 hafta önce bez bitmek üzereyken marketten sleepy aldım fakat emiciliğinden memnun kalmadım. Bebeğinin altını ne zaman açsan ıslak ıslak oluyordu primada böyle bir sorunu hiç yaşamadığım için geri döndük. Tabi bu benim tecrübem kullanıp memnun kalan bir sürü insan var çevremde