Dilaraa34 ben graco turn2me 0-18 kg kullanıyorum. Zaten oto koltuğunda çok bir yatış beklemeyin. Güvenlik açısından çok az kademeli ama graco bizi tatmin ediyor. Çok memnunum açıkçası. Oğlum şuan 4 aylık baya rahat. Aşırı yüksek. Römorgu var. Isofixli. 360°dönebiliyor. 3 kademeli yatış özelliği var. Baya sağlam bir şey ya. Tek eksisi çok kaba baya büyük bir şey. 1 koltuktan fazla yer kaplıyor 😂 o da güvenlik açısından bence iyi bir şey ya. Çok güzel ve rahat kullanımı bakabilirsiniz internetten. Ben 4600 gibi bir rakama aldım indirimde.