Sontvbukucu bu konuda biraz hata yapıyorum farkındayım. Mesela topa bom diyor. Top oynamak istiyor mesela bom diyor tamam hadi gel bom oynayalım diyorum sonra bi kafama dank ediyor hadi getir topunu top oynayalım diyorum 😅 böyle seslenme şeklinde söylüyor ya mesela babaaaaaa mamaaaaa diye o yüzden emin olamıyordum 2li cümle sayılıp sayılmadiğına 🥲 bi de bu aralar menemen kelimesine takmış 😅 menemen diyor ama asla gercek menemenden bahsetmiyor neye menemen dediğini asla çözemiyorum herşeye menemen diyor 😅😅