Selam kızlar yaklaşık 40 gün önce epiduralle normal doğum yaptım iki haftadır süren bir sırt ağrım var kadın doğum dr uma söyledim epiduralden olmayabilir beyin ve sinir cerrahına görün dedi bugün gittim ve dr resmen muayene etmedi bakmadı incelemedi bile nerde doğum yaptıysan git ona dedi bu ağrı için hangi bölüme gittiniz giden veya ağrıyı geçirecek bi çözüm bulan var mı? Bırakın emzirmeyi hareket etmekte çok zorluk çekiyorum