Bssraa2 selaaksu uyur zamanla benim bebeğimde 6 aya kadar gündüzleri yarım saat uyurdu sonradan oturdu uyku düzeni çok yorucu bir süreç ama dünyaya adapte olmaya çalışıyorlar sanırım
minici selaaksu Benim bebeğimle aynı oda aynı 2 ay 22 gunluk gündüz zor ser yarim saatlik uykular yapıyor buna şükrediyorum bazen doymuyor ondan mı uyanıyor diyorum ama mama da yiyor yine yok sanırım normal bazı bebekler uyumuyor
Minikkualam selaaksu Uyku sorunu bende yaşıyordum hala devam ediyor ve gündüz uykusu 1 e düştü 🙄bende durayım şuralarda
Catlakbiranne Doktora söylediniz mi? Şuan çok küçük uyuması lazım hiç mi uyumuyor? Yani genel olarak uyuyarak vaktini geçirmesi lazım o aylarda
selaaksu Catlakbiranne hayır kontrolünde söylerim 5 10 dk daliyo beşiğine koyunca uyanıyo gece uykusundan sonra sabahların enziriyom geri yatıyor bazen 10 ,11 e kadar uyuyo ondan sonrası yok zaten gecede 23,30 00,00 de yatıyor
selaaksu Bssraa2 valla ben çok zorlanıyorum doyuyorsa fazında çıkıyo ama uyku 0 normalde bu aylarda gündüz 3,4 saat uymaları lazımmış
mericarda Benim bebegimde aynı sizinki gibi 3bucuk aylik Uykusu geliyor ama gündüz asla uyumuyor en fazla yarım saat bazen 10 dk