Svartbabe Kızlar a101e bugün overlok makinesi gelecekti ama bizim burda hiç kalmamış bölge olarak acaba hiç gelmedimi yoksa gerçekten bittimi merak ediyorum. Sizin gözünüze çarptımı hiç