Elifce42 bende yıllarca ağdaya gittim. Hamileyken bile karnı burnumda agdalarla uğraş şimdi 3yasında bir çocugum var cidden eziyet her ay her ay ağda yapıyosun 2gün şiş geziyosun, traş yapsam heryerim tahriş ve 2.güne geri cıksın baş göstersin, şimdide Uzman bi estetisyene gidiyorum Sagolsun hiç bilgilendirmedi oda şimdi sizden öğreniyorum aralarda alma diye asistanı söyledi. İnsan müşterisini bilgilendirmezmi sordumda ben ilk geliyorum herhangi bişey yapmam gerekiyomu diye ya. Koltuk altımda dağılmıştı baya şimdi nekadar rahatladım köklüydü benimkiler. Üst bacak ve genitaldede güzel sonuçlar alırım inşallah gittikçe🥰azalmasınada razıyım biraz rahat etmek istiyorum artık. 😌