Merhabalar bebeğim 15 aylık 36 haftalık doğdu 2380 gram olarak.. 2200 le küvezden çıktı şu an kilosu 8800… boyu 78 cm bebeğim yürümüyor adımlayor sıralıyor yatağa inip kendisi çıkıyor oyun okuluna başladık geçen hafta , haftada bir gün orda tüm bebekler yürüyordu biziim için çok zor oldu keremcik beni yerlerde baston olarak kullandı emeklemekte istemedi yakama yapıştı… evde deniyor ama korkuyor çok sert düşüşler yaşadı düşmekten çok korkuyor emeklemeyi tercih ediyor… 5 -6 adım atıyor babası ve ben yanındayken deniyor.. acaba kasları gelişmedi iştahsız bir bebek…ölmeyecek kadar yiyor desem yeri yani… eskiden çok vakit bulurdum şimdi bulamıyorum bebeğimle oynamak için yemek ve çamaşıra yetişemiyorum ki gün içinde sürekli at gibi koşturuyorum … hani yardımcı olacak kimsemde yok… nasıl cesaretlendirebilirim… kaba motor geliiişimini desteklemek için sizler neler yapıyorsunuz?