Merhaba anneler 2 ay 11 günlük kızım çok kusuyor doktor reflü olduğunu söyledi gaviscon infant yazdı 1 hafta kullan dedi ben şurup olduğunu düşündüğüm için sormak aklıma gelmedi eşim alıp geldiğinde toz şeklinde görünce nasıl kullanacağımı bilemedm üzerinde yarım paket günde 8 defa yazıyor eczacıda öyle söylems ama yarım paketi yapıp gün içindemi kullanıcam yoksa 8 defa her seferinde yarım paketimi yapacağım anlayamadım doktora haftaya randevumuz sorma şansımda yok kullananlar nasıl kullandınız yardımcı olabilir misiniz